نبذة عني

اسمي محمد اكرم الشناوي عندي 16 سنة+بدئت مونتاج من تلت سنين علي برنامج فيلمورا وكاب كات بعدها اتعلمت ادوبي بريمير واتقنته

البرامج اللي بعرف اشتغل عليها

ADOPE PREMIER _ FILMORA X _CAP CUT _ VN

وحاليا بتعلم برنامج DAVINCI RESOLVE لانه من اقوي البرامج في ال COLOR CORRECTION و فيه مميزات كتير

وان شاء الله اقدر اساعدك فاي فيديو

إحصائيات

التقييمات  (0)
إكمال المشاريع
التسليم بالموعد
إعادة التوظيف
نجاح التواصلات
متوسط سرعة الرد لم يحسب بعد
تاريخ التسجيل
آخر تواجد منذ

توثيقات

البريد الإلكتروني رقم الجوال
الهوية الشخصية

أوسمة

  • مستخدم منذ سنتين