اسمي محمد اكرم الشناوي عندي 16 سنة+بدئت مونتاج من تلت سنين علي برنامج فيلمورا وكاب كات بعدها اتعلمت ادوبي بريمير واتقنته
البرامج اللي بعرف اشتغل عليها
ADOPE PREMIER _ FILMORA X _CAP CUT _ VN
وحاليا بتعلم برنامج DAVINCI RESOLVE لانه من اقوي البرامج في ال COLOR CORRECTION و فيه مميزات كتير
وان شاء الله اقدر اساعدك فاي فيديو