انا مهندس مدني
اشتغلت في مجال التصميم الانشائي
هقدر اساعدك جدا في تعلم البرامج الهندسيه للمهندس المدني عن طريق فيديوهات مسجله
و هعلمك ازاي تقدر تستخدم برامج ذي برنامج ال Auto cad , sap ,safe , Etabs ,Sp column
وهساعدك و هتابع معاك شغلك و تصميم التاسكات
و دي هي الدبلومه الكامله اللي بيحتاجها اي مهندس في شغل المكتب الفني و سوق العمل
واقدر اعمل شغل تصميم انشائي (مكتب فني)