الموضوع ملوش علاقة ب حب الشاي او أنه بيعدل المزاج، ويتش از كوريكت برضه .
الموضوع له علاقة اكتر ب أن كباية الشاي عامله زي الونس، و أنت قاعد معاها مبتحسش أنك قاعد لوحدك .
يعني تبقي حاسس بالوحده ف تقوم تعملك صاحب ب معلقة شاي و أتنين و نص سكر .
في أجدع من كده ؟