ده Restraunt stock application, صاحب المطعب يبعت رسالة علي التيليجرام انه مثلا وصله 5 كيلو جبنة ف يبعت "Cheese 5" يقوم الautomation شغال علطول ويفهم الرسالة ويسجل البضاعة في google sheet, ويقدر يفهم بردو اذا كنت عايز تشيل كمية من البضاعة ف يكتب مثلا "Cheese -5" ف الautomation يشتغل ويخصم من رف الجبنة 5 كيلو وهكذا
انا حاليا بحاول اخلي النظام يعمل بشكل اسهل واخلي صاحب المطعم يبعت رسالة بشكل طبيعي اكثر زي "انا جالي 5 كيلو جبن"