الـ WYSIWYG Editor ده معمول علشان يدي المستخدم تجربة كتابة سهلة زي برامج الكتابة الكبيرة
المستخدم يقدر يكتب اللي هو عايزه ويستخدم أدوات التنسيق زي bold، italic، وunderline علشان يظبط شكل النص بالطريقة اللي تعجبه.
بعد ما يخلّص، النص اللي كتبه بيتبعت لـ fake API لأن المشروع ده خاص بالـ frontend بس، ومتجهّز إنه يشتغل بعدين مع أي real API .
الـ Editor معمول بشكل بسيط، سريع، ومتجاوب مع كل الأجهزة علشان يدي تجربة استخدام مريحة وسلسة