فكره ريل وتصويره والايديت عليه وكتابة الكابشن
والكابشن فكرته اننا بنشدهم بطريقة مختلفة انهم يفكروا احنا بنقدم ايه وكان: ديما في اسئلة بتخليك تقف تفكر.. زي لما دوري تسأل نيمو فجأة: هو احنا رايحين فين؟ او لما تيمون وبومبا يلاقوا نفسهم في مغامرة جديدة ويسألوا: هو احنا بنعمل ايه هنا اصلاً؟
طب هو احنا بقى.. مين؟ ولسه مش عارفين تحددوا احنا ايه؟ ولا مستنيين الاجابة مننا؟ طب تفتكروا احنا ايه؟! ?