بوست اعلاني على فيس بوك لبناء متجر الكتروني على شوبيفاي

تفاصيل العمل

اي أهمية ان يكون عندك متجر الكتروني؟

- هيبقى عندك الداتا بتاعة العملاء واهمها البريد الالكتروني ودا بيتيح ليك انك تعيد استهداف العميل وتبعتله رسايل اعلانيه عالمنتجات الجديده والخصومات والعمليه دي بتقلل من مصروفات التسويق.

2- بناء وتعزيز البراند بتاعك عند العملاء بإنشاء متجر االكتروني هيجي على ذهنهم منتجك اما يحبوا يشتروا حاجه من الفئه دي.

3- بيساعدك على فهم عملائك بشكل افضل من خلال معرفة مناطقهم الجغرافيه والطرق اللي وصلوا بيها لموقعك وتحليل سلوكهم في عملية الشراء واي اخر مرحله وصلولها قبل مايخرجوا من موقعك في حالة عدم الشراء في حالة مثلا مصاريف الشحن غاليه عليهم ودا بيساعدك في تحسين منتجك او طريقة عرض المنتج او تسعيره بشكل افضل.

4- بيتيح ليك تنظيم متجرك بطريقتك الخاصه واضافة صور وفيديوهات للمنتجات ويمكنك ايضا اضافة مدونات وقصة العمل الخاص بك وتصميم متجرك زي ماتحب.

5- اعطاء مصداقيه اكبر عشان العميل بيشعر بمصداقيه زياده للاعمال اللي ليها موقع الكتروني عن غيرها من الاعمال التي لا يوجد لها موقع الكتروني .

6- سهولة ادارة متجرك الالكتروني وتوفير وقت كبير جدا في عملية البيع مقارنة بوسائل التواصل الاجتماعي عشان عملية البيع بتتم بطريقة الكترونيه من عرض المنتجات وسعرها وشراء المنتج وتوصيله من قبل شركة الشحن .

واهم نقطه ان مبيعاتك بتزيد بنسبة كبيرة لان شريحة كبيرة من المستهلكين بيستخدموا جوجل للبحث عن احتياجاتهم.

ومن افضل مواقع بناء المتاجر الالكترونيه موقع شوبيفاي وعاملين عرض الايام دي تدفع دولار واحد لمدة ثلاث شهور شاملة الاستضافه ولوحة بناء الموقع بالاضافه لتصميمات مختلفه.

اضغط على اللينك اللي تحت دلوقتي وابني متجرك الالكتروني ولو حابب نساعدك فيه ابعتلنا على رسايل الصفحه.

بطاقة العمل

اسم المستقل Abdullah D.
عدد الإعجابات 0
عدد المشاهدات 13
تاريخ الإضافة
تاريخ الإنجاز