فى كل مره ؟
كان حيطه مايله
كان ركن فاضى
........
مكرر جدا - أعتيادى
كان حيادى ..
كوبايه واحده تفصل ما بين
نص مليان ونص فاضى ...
عاش يطبطب ع الكتاف
عاش يهلل بالايادى ..
لما خد جنب وخاف ...
استهلك نصه المليان
بقى كل الكوبايه فاضى
كان عايش يوم بيوم ...
كان ممشيها بالتراضى
ويجيب ع مين اللوم ...
سحب لحافه ونومه هادى
بيحارب عمره الرايح بالنوم
وبيلعن جغرافيا الوادى
متمادى ...
لما قال يومها يصلح
راح كرر ف اخطاء الماضى
خده دلدق دمعتين ...
لما عينه جات ف عينى
لما عدى من قصادى ...
وبعد التفكير ف المرادى
كان صعب عليه يكون راضى
ويكرر دنيا بتجاربها
ويكون شئ عادى ...
وانا سايبه هناك شغال يصرخ
عمال بينادى ...
تبا للعادى
تبا للعادى
#محمد_ناجى