بشتغل في المبيعات من ١١ سنه
وعندى خبره فيها ... في شركات المحمول واشتغل سنتين في مدرسه انترناشونال مساعد مدير ..
وعندى خبره في الكمبيوتر والورد والاكسيل
واقدر اشتغل تحت ضغط واى وقت في اليوم