نبذة عني

مرحبا

انا ايه احمد طالبة فى اولى جامعة كلية تربية بيولوجى بحب البرمجة وحبيت اتعلمها لكى اطور من مهارتى وبحاول دايما اطور من نفسى اتعلمت لغة السكراتش ولغة بايثون ولغة الجافا لغة C وو ويندوز وعملت شغل قبل كدا بال Word وباور بوينت و Excal

لا توجد نتائج

إحصائيات

التقييمات  (0)
إكمال المشاريع
التسليم بالموعد
إعادة التوظيف
نجاح التواصلات
متوسط سرعة الرد لم يحسب بعد
تاريخ التسجيل
آخر تواجد منذ

توثيقات

البريد الإلكتروني رقم الجوال
الهوية الشخصية

أوسمة

  • مستخدم منذ سنة